Why can't this be love?

Idag är jag en oerhört trött tjej,
dels för att det verkar som att den här dagen aldrig kommer
att ta slut pga att klockan skulle dras tillbaka.
Och dels för att vi inte kom hem förrän strax efter 3 inatt.
Festen var rolig, det var kul att servera.. De första 6 timmarna.
Susken var där, hon var lika söt som vanligt.
Annars kan jag inte förstå att det var vuxna människor som spydde,
dansade på borden och gjorde bort sig totalt.
Jag lovar mig själv redan nu att jag aldrig ska bli sådär när jag blir
25+.

Sista dagen innan arbetsveckan drar igång, känns lite motigt då
alla andra är lediga men jag försöker se framemot helgen. För då
är det minsann halloween mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Therese

Och jag är heeeeeeeemma på Halloween. :D

2009-10-25 @ 23:46:02
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0