We’re the heroes just longing to find.

Igår spenderade jag mestadelen av dagen/kvällen med Matilda.
Vi hade en sleepover, om man nu kan säga så fortfarande.

Med chips, dip, ostkrokar, godis och dricka mös vi på under kvällen.
Senare tog vi även fram vattenpipan.
Perfekt kväll full av skitsnack och skvaller, just the way I like it.

En annan underlig grej hände när det var dags att gå till sängs,
jag blev yr och började skaka när jag var inne på deras toalett utan ljus
och helt plötsligt låg jag i duschen, med ett sprängande huvud.
Det var första gången jag svimmade, på riktigt.
Som tur var vaknade jag ju av mig själv efter ett kort tag, kanske bara 1 minut.
Vi har konstaterat att det förmodligen var ett missbruk av vattenpipan som vi
suttit med i säkert 3 timmar. Men still, mycket märkligt.

Nu sitter jag hemma med ett fortfarande lika sprängande huvud.
Jag hoppas att jag inte åkt på hjärnskakning.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: matilda

mycket farlig lägenhet i kombination med vattenpipa.

2009-10-04 @ 16:49:01
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: maria

baah, du är liten dvs du bör inte inta så stora mängder av varken alkohol eller ja tobak/nikotin. FIXAR DU DET ??

2009-10-04 @ 20:49:14
Postat av: maria

baah, du är liten dvs du bör inte inta så stora mängder av varken alkohol eller ja tobak/nikotin. FIXAR DU DET ?? <3

2009-10-04 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0