Tonight's gonna be a good night.

Sådär, hemkommen från jobbet och nerkrupen i sängen.
Jag är så trött så jag funderar på att ta en timmes sömn
innan jag drar. Kan vara en god idé minsann.

"Jag förstår att folk buar och är besvikna på laget.
Det är jag också. Men just nu när det ser ut att vara
tunga axlar som åker omkring så tror jag faktiskt att
extra stöd är en bättre medicin än missnöje som riktar
sig till att öka spelarnas skam mot oss.
Det gör nog bara axlarna tyngre."


Sveriges sämsta supportrar kanske.
Jag h-a-t-a-r när folk börjar trycka ner sina egna lag.
Med den här stämningen kommer vi verkligen inte
ta oss högre upp i tabellen. Skämmes.



Kommentarer
Postat av: Niklas

Det är svårare för er att ta er längre ner i tabellen än uppåt. se det från den ljusa sidan :)

2009-10-30 @ 13:44:09
Postat av: cizsi

hahah, inget ljug!

2009-10-30 @ 14:29:27
URL: http://coestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0