So watch me strike a match on all my wasted time.

Det var bestämt att kronofogden bara har öppet till 12 imorgon.
Fine by me, sluta 12 är inte helt fel. Då hinner jag duscha för en
gångs skull. Skämt åsido, jag försöker alltid att duscha innan jag
ska vistas bland folk.
Jag antar att det bär av hem till Matilda efteråt för att fixa utklädnaderna,
jag har min klar, 19 spänn kostade den. Jag kan spara pengar ska ni veta!



Jag hittar ju förfan inga bilder på oporriga pirater.
Nåväl, imorgon ska ni få se en oporrig pirat, vänta bara.

Kommentarer
Postat av: Adam

Vad är fel med en porrig pirat?! Jag tycker det vore hur sweet som helst om du kom som en porrig pirat :D PLIIIIIIIIIIZZ :))

2009-10-30 @ 19:58:20
Postat av: cizsi

hahaha, jag dög fan bra som jag var! trots att jag tappade ögonlappen :(

2009-10-31 @ 14:07:44
URL: http://coestman.blogg.se/
Postat av: Adam

Haha, ja visst gjorde du det. Trots att du tappade ögonlappen ;)

2009-11-01 @ 03:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0