Our love life is a wasteland.

Sådär, då var arbets/skolveckan slut.
Och det är väl en jävla tur med tanke på
hur värdelös den faktiskt har varit.

Det positiva är att jag har jobbat 20 timmar
den här veckan, det är välbehövda pengar minst sagt.

Men ja, nu är helgen här och jag har bestämt mig för
att spendera fredagskvällen med mamie och mysa med idol.
Morgondagen får spenderas på gymmet och sen ska jag och
nina lista ut hur vi kan titta på blogawards. Förhoppningsvis lyckas vi.

Jag ska sluta tänka så mycket och analysera varje liten grej.
Ibland hatar jag att vara utav det kvinnliga könet.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: camillash

Jag vill också se blogg awards :P vet som sagt inte hur dock...

2009-10-16 @ 23:26:19
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0