Nothing compares to you.

Idag hade jag inte ork nog att gå till skolan.
Jag tror att jag blev mentalt sjuk för ett ögonblick,
hjärnan sa åt kroppen att den minsann kände sig lite
krasslig även fast den kanske var det.
Men det räckte för att jag skulle stänga av alarmet och
krypa in i Damgianos famn för att fortsätta sova.

Vi har haft en mysig dag i sängen, bara legat och pratat dynga
och tittat på tv emellanåt. Trots det så känner jag mig trött.
Trött som att jag har sprungit ett distanslopp med lunginflammation.

Imorgon är det dags för jobb igen, halvdagar är toppen för då slipper
jag tröttna. På eftermiddagen blir det skola då jag ska klippa Nina,
sen en sväng till gymmet förhoppningsvis.
Jag har kind of dålig fantasi så jag har inte så mycket annat att skriva om
förutom om hur mina dagar se ut. Might be boring but, bättre än ingenting.
Svengelskan här. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0