Not another night alone.

Kalla mig dum i huvudet om ni vill.
Men jag är nu övertygad om att det har börjat spöka i mitt hem.
I mitt söta lilla hus, mitt söta lilla rum. Jo det är sant.

Igår när jag skulle sova så var det en massa konstiga ljud hela tiden,
jag brukar ofta inbilla mig saker som det så jag valde att inte lägga
alltför mycket energi på det utan att sova istället. Jag hörde att mamma
var uppe och gick på toa lite senare och när jag slår upp blicken ser jag
att dörren till mitt rum är stängd. Dörren som jag lämnade öppen någon
minut tidigare. Och inte var det mamma som hade varit där och busat.
Precis då jag höll på att somna känner jag att något stryker sig mot mitt
ben som jag hade utanför täcket. Salsa tänkte jag först, men icke. Hon
sov inne på mammas rum. Då fick jag nog och var tvungen att ringa (!!)
till mamma i rummet bredvid för att be henne komma in till mig.
Jag var alldeles för rädd för att kliva ur sängen.
Och inte sov jag mycket inatt kan jag säga er.

Sen alldeles nyss då jag som vanligt satt inne på sängen i mitt rum med
datorn så kommer Salsa intrippandes i rummet. Helt plötsligt stannar hon,
tittar mot ett hörn i rummet och börjar morra som aldrig förr. Sedan sprang
hon ut. Jag bör tillägga att Salsa aldrig morrar, inte ens på dumma katter.

Jag vill flytta härifrån nu.

Kommentarer
Postat av: matilda

hon morrar på mig, är jag ett spöke?

2009-10-16 @ 21:45:53
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: camillash

Vet du om att spöken kan ha inverkan på hur vi människor känner oss rent energimässigt? Kanske är därför som du känner dig ur balans nu! Bara en tanke ^^ Men det är ju ascoolt!

2009-10-16 @ 23:28:35
URL: http://camcam.blogg.se/
Postat av: emilia

nu har damgiano tage dom till dig med =O jag kommer aldrig å hälsar på dig mer. sorry =P så länge du märker av det där. there is no way.

be dom dra där i från, bestämt! =)

2009-10-16 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0