No matter what you're always number one.

Igår hände något som jag anser vara
en av de bästa sakerna i världen.

Efter en fet middag bestående av fläskfilé så
slängde jag mig i sängen för att bara chilla resten
utav kvällen. 20.30 ringer Maria och halvt tvingar
mig att komma ner på stan, glad i hågen som hon är.
"det är ju såhär spontant som vi älskar".
Så jag byter om från mina sunkiga kläder och
slänger på lite extra smink. Sen var jag ready steady GO.

Jag och Malin mötte upp Maria på Simon&Viktor där vi
drack cider och tog oss ett järn när Alexander helt plötsligt
hörde av sig och bjöd in oss till honom. Guldläge med
tanke på att jag inte hade träffat honom på flera år.
Hos honom var det inte direkt fullt hus, men bara att träffa
honom var kul.
Vi bestämde oss för att dra ner till marité och där träffade
jag många söta fånar, såsom emil, lars, blixten, lindholm och katten.

Det slutade med att någon fick en dålig idé om att dra till G3,
där det var så fullt att det inte fanns en chans i världen att komma
in som 19 bast. Så istället bestämde jag mig för att vandra hem i
den isjävlakalla natten. Sängen var inte ens skön när jag tillslut kom hem.

Tack för kvällen alla fina vänner.
btw, jag funderar starkt på att lägga in ett oseriöst videoinlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0