My fight is your fight.

Inga hål - tack gode gud för det.

Igår fick vi reda på att vi inte kommer att få gesällbreven betalda av skolan,
utan att 5 stycken kommer få ett stipendium till att kunna betala det.
Det gjorde mig less, på skolan och på framförhållningen. Men jag har bestämt
mig för att inte lägga ner alltför mycket energi på det där utan sluta bry mig.

Inatt fick jag somna i damgianos famn som skyddade mig från onda andar,
trots det så sov jag dåligt och det har resulterat i att jag gått runt som en
zombie hela dagen. Ikväll ska jag lägga mig exakt 22.00. Försöka iallafall.
Tvinga in salsajävel ska jag göra också, själv tänker jag då inte sova.


Kommentarer
Postat av: Therese

Men shit vad dåligt att de inte har sagt det där om stipendierna tidigare.



I övrigt:

Jag åker hem på söndag och stannar tills 7:e november ungefär. :)

2009-10-20 @ 22:12:36
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0