It's not like I haven't tried over and over again.

Riktigt jävla dålig dag.

Det beror inte på jobbet utan på att jag är i en fet svacka just nu.
Som Therese sa, den berömda höstsvackan.
Jag har humörsvängningar som en tant påväg in i klimakteriet och
idag på jobbet var jag grinfärdig mest hela tiden. Inget gick som jag ville.
Dessutom så är jag frustrerad över att jag träffar Damgiano så lite,
att den här stan är så fruktansvärt tråkig så att man bara vill spy på den
och över att jag knappt har någonting att se framemot längre.
Ni hör ju hur mycket jag klagar? Då ska ni bara veta hur det pågår i mitt huvud,
ett jävla gnäll hela tiden ska ni veta. Jag är less på mig själv och på allt
annat som varit så bra förut. Men som likt mig har ramlat ner i en svacka och
jag tvekar över om det kommer att bli bättre. Jag låter tiden utvisa det.

Tills dess ska jag låta mig själv vara på det här humöret,
det är nog bara nyttigt att må dåligt då och då, låt det inte vara för länge bara.



Kommentarer
Postat av: Therese

Det är klart att det är nyttigt att må dåligt ibland. Vem fan orkar må bra hela tiden? Verkar värdelöst.



Hur som, jag vet inte riktigt hur man ändrar kommentarsrutan, men det kan jag nog komma fram till ifall jag pillar lite i html-koden. Jag kan göra det när jag får tid, ifall du vill?

2009-10-15 @ 23:06:30
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0