I'm taking back my love.

S.L.U.T.K.Ö.R.D

Halv 7 kom jag hem, istället för 3 timmar i skolan blev det 6.
Men damn, det var så roligt och intressant så att jag kunde varit
där i fem timmar till. Snart kommer jag få ett certifikat på att jag
minsann kan hantera fästning av löshår med vax och tape.
Det är rackarns bra att ha, och jag önskar att någon av mina
söta vänner vill göra en hårförlängning snarast så att jag får jobba
med det mera. Vill ju inte sluta nu när jag väl har börjat. MAHA.

Och, jag har själv lite löshår i nu.
Vi fick nämligen sluta dagen med att göra effekter på varandra
med hjälp utav extensions. Så nu är har jag en mörkare brunfärg
på ena sidan med hjälp utav 15 vaxfästen. KUL!


Kommentarer
Postat av: camillash

cooling cizsi! :D Jag kanske vill göra i sinom tid!

puss påre!

2009-10-06 @ 00:18:55
URL: http://camcam.blogg.se/
Postat av: Therese

jag skulle ha gjort ifall jag vore hemma. :o

2009-10-06 @ 09:42:57
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0