I’m sick and tired of your attitude.

Vad är det för idiotiska jävla snorungar som
springer runt och förstör hela stan?
Läste ÖP idag och blev helt chockad när jag såg
att det hade varit skottlossning på körfältet igår.
Hur tänker man då man skjuter mot en jävla buss
med passagerare, tacka gud för att det är dubbelt glas på stadsbussarna.
Busskurer, skolan, parkerade bilar - verkar som allt hade blivit förstört igår.
Jag vet dock inte om de sköt mot allting eller om de använde något annat för att sabotera.
But still, hur kul får man ha? När jag var tonåring kastade vi äpplen, och det var nog.
Polisen gillade inte det så värst heller men det här? My god, jag hatar barn.



Klicka på bilden för att läsa artikeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0