I'm learning to be brave in my beautiful mistakes.

Jag finner det mycket förtjusande att det är fler
som ligger hemma i sjukdom just nu, på lovet.
Eller nej det gör jag inte, that's just mean.
Vi säger såhär, jag känner mig mindre ensam
då jag vet att fler mår dåligt på grund utav virus.

Men imorgon ska jag allt dra mig iväg till jobbet,
blir det för mycket är det bara att gå hem igen.
Får ju trots allt betalt för de timmar jag är där.

Just nu lyssnar jag på pink, måste ju ladda upp
inför konserten. Har nästan lovat Natalie att kunna
låtarna innan. Inte så mycket till utmaning då alla
låtar faller mig i smaken och fastnar.

Någon som har missat att både Dessie och Paow
ska vara med i Aschbergs program ikväll?
Kan bli riktigt roligt att se små flickorna på TV.
Räkna deras misstag liksom, moahahaha.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha ja de är bra du över in låtarna, för snart så åker vi!! =) Läängtar!

2009-10-29 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0