If you didn't notice, you mean everything.

Jag gnäller rätt mycket just nu, men jag tycker att det är okej.
Klart att det är okej då man är sjuk, då vill man bli tyckt synd om.
Så därför passar jag på att gnälla lite till, jag mår uselt och allt
förvärras bara genom att tänka på hur mycket pengar jag förlorar
genom att bara ligga här och halvdö. Damn it.
När jag mår som sämst saknar jag Damgiano som mest,
inte speciellt rättvist med tanke på att jag inte är det roligaste
sällskapet såhär i min misär. Men han får mig att må bra, alltid.
Jag får hålla ut sisådär en vecka till antar jag, det är lång tid.


Kommentarer
Postat av: matilda

jag skänker iallafall ett par goda tankar till dig, maybe youll feel better :) PÖSS

2009-10-26 @ 23:09:04
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: maria

swineflue:O

2009-10-28 @ 18:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0