I think about how we came all this way.

Veckorna går så fort numera, mindre än hälften kvar till helgen.
Imorgon jobbar jag dock heldag så jag förbereder mig på att det
kommer bli en långdragen dag med minuter som känns som timmar.

Nina kom till salongen idag för att bli klippt, det är alltid roligare att
klippa dom som man redan känner. Då spelar det ingen roll om jag råkar
köra kammen i örat på dom eller om jag får ett ryck och börja dansa.
Ikväll har jag och Natalie varit på friskis&svettis. Horrible name btw.
Det var så skööönt att träna, synd att det ligger så långt bort så att man
inte bara kan dra på sig skorna och traska dit så fort man har tråkigt.

I helgen vill jag ut, på krogen. Vad säger mina vänner om det?
Jo dom säger nej. Nej, nej, nej. Klasskompisarna har inga pengar,
Nina ville inte, maria och co är på en jävla ö långt bort och min
mamma är inget alternativ. Om någon ska ut, hör av er.



Kommentarer
Postat av: trace

jag får panik av svarta bloggar :O

2009-10-15 @ 08:02:27
URL: http://dramaticplans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0