I need a friend to talk me down.

Idag jobbade farmor sin sista dag för alltid.
Lyckost henne, jag vill också gå i pension.
Vi fick tårta och det hölls tal, farmor blev rörd och började gråta,
då blev jag rörd och blev tårögd. Men det döljde jag väl.
Jag har precis gått med på att jobba vid jultider, av misstag.
Men, så länge jag slipper jobba på julafton är jag nöjd.

Nu har jag inhandlat diverse för att bli en söt pirat imorgon,
lyckades även få tillbaka min bandana av felix, det är en bedrift.

2 saker har jag insett idag.
Det första är att bussschaufförer är inte tillräckligt uppmärksamma
då jag idag fick åka 3 hållplatser längre även fast jag sa till.
Det ultimata hade varit om jag hade blivit våltagen på vägen hem
från blå center. Jag kan se tidningsrubrikerna framför mig
"tvingades åka för långt med bussen - blev våldtagen".
Det andra är att ett av mina största problem är TV-dosan, den försvinner
alltid, jämt, varje sekund. Idag hittade jag den i garderoben.
Vad hade den för sig där kan man undra.



Kommentarer
Postat av: camillash

You've got a friend in me!

2009-10-29 @ 20:19:41
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0