He wasn't the first and he won't be the last.

Jag mår qasst.
Feber och nikotinsug, kan inte bli bättre.

Ikväll ska jag och Nina servera på någon slags tillställning i Ås.
Jag är nog inte så bra på det, jag kan inte ens se det framför mig?
Bära 7 tallrikar på en gång är en omöjlighet, tvinga mig inte till det.
Men vad gör man inte för lite pengar? För pengar, mina kära vänner.
Det är något jag verkligen har brist på just nu, om man inte räknar med
de ynka 40 kronorna på kontot, som snart ska handlas upp på snus.
Sen är det kört, fram tills fredag. Ifall vi inte får pengar ikväll vill säga.

Nu kan alla skänka en krya på dig tanke till mig, så att jag inte faller
ihop ikväll innan det är dags att åka hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0