Having trouble staying focused.

Gårdagen blev ett helvete då mitt huvud protesterade vilt
vid minsta lilla rörelse. Idag känner jag mig dock bättre,
tröttare än allt men må så vara.

Idag har vi vår extensionskurs, finally.
Det ska bli riktigt intressant och jag hoppas att jag
har en bra koll på hårförlängningar ikväll när vi är klara.
Räknar inte med att vara hemma innan 6, sen får vi se om
det blir en tur till maria på födelsedagsfika eller en sväng till
gymmet. Vi låter huvudet bestämma det senare.

Grattis på din 19årsdag hjärtat.


Kommentarer
Postat av: maira

baah, nice bild! Tack baby<3 btw så kom på fika, jag fixar glass så du slipper tårtan ;) ring mig senare. puss

2009-10-05 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0