Have you ever wished for an endless night.

Jag är stolt över min bästa vän Nina som numera äger
en helt egen lägenhet. Nu är det inte mer pengar åt helvete.
Förlåt, jag ska sluta med internskämt.
Jag är glad för hennes skull som äntligen får en egen boning,
och jag är glad för min egen skull att hon numera får så lov att
stanna i Östersund. Med mig, som alltid.
Vi har gått igenom en hel del tillsammans nu, det är som jag säger,
nu väntar vi bara på giftermål och barn i nike-kläder.
Ne justja, inga fler internskömt.

Högstadiet - de första pojkvännerna - de första asen -
första partytiden  - steget till gymnasiet - vårat första jobb.


Jag kan fortsätta, men orkar inte. Tänker jag tillräckligt långt
tillbaka så är det du som gått igenom de här sakerna med mig.
Och nu en lägenhet, för din del. Ett extra stort steg, jag ligger
lite efter dig på den och studentfronten. Men det kommer, snart
är jag också där ska du se! Och då tänker jag minsann inte bjuda
på någon fjuttig glögg. Då blir det tebjudning istället? Eller?



jag sänder en lite nyktrare puss än ovanstående till dig honey!


Kommentarer
Postat av: ninoo

hahahaha! jaadu, vi har hunnit med mycket, både roligt och mindre roligt. men man kan ju bara se tillbaka på det och skratta och le över hur bra vi har haft det ändå :D jag hoppas att vi kommer finnas med varandra vid dom nästa steg som kommer också! och du, jag gillar inte te.. GLÖGG GLÖGG GLÖGG! jag älskar dig babe <3

2009-10-28 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0