Even though its a struggle, love is all we got.

Jag hade sett framemot en sovmorgon idag.
Istället skyndade jag mig upp ur sängen så fort jag vaknade.
Jag har drömt så sjuka drömmar, allt var relaterat till det jag
tänker på i vaket tillstånd nu för tiden. Give me a break!
Vanligtvis så brukar jag få tänka och drömma om annat på
nätterna, vilket är skönt. En paus från jobbiga tankar liksom,
men inte inatt. Drömmen sitter kvar inne i mig fortfarande,
ni vet då man inte riktigt vet vad som var dröm och vad som
är på riktigt?

Trots att jag känner mig halvdålig fysiskt med täppt näsa och
en hals som river så fort jag sväljer ska jag åka till gymmet
snart. Just för att det är ett så bra sätt att få tänka på annat
och få ut sina aggressioner (svårt ord att stava, det där kändes
mest rätt av mina alternativ).
Usch, vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får köpa dig en drömfångare :) det funkar för mig! :P KRAM <3

2009-10-17 @ 16:33:21
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0