Don't know when I'll be back but I'll be back real soon.

So, what's new.

I veckan har jag.

Köpt gymkort och börjat träna.
Det är huur kul som helst, och då har vi inte
tagit på oss något pass än utan bara kört stenhårt
i gymmet. Nästa vecka blir det core, rygg och bodypump.
Frusit fläsket av mig i -2 grader.
Jo det är sant, Östersund är numera en kallare håla än vanligt.
Börjat jobba.
Back on track, igår kom jag tillbaka till kronofogden
och kommer numera spendera ungefär halva veckorna där.
Varit sambo.
Jag och min gris har bott tillsammans hela veckan då mami
har varit bortrest, kul att se hur det kommer att gå för våran framtida
gemensamma flytt. Största problemet är maten, ingen av oss kan man kalla kockar.
Köttbullar & makaroner var det mest komplicerade som tillagades i vårat blåa kök.
Tittat på föreningsfotboll.
Alldeles nyss faktiskt, herregud. Av 1 timme blev det 5 minuter fotboll spelat,
resten var en blandning av väntan, slagsmål och pinsamma föreningstjejer.


Mitt fina hjärta lämnade mig nyss, för att åka hem.
Det känns underligt att inte ha honom här när vi varit uppi varandra
mest hela veckan. Men den känslan lämnar mig nog inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0