Cause I believe I'm losing my nerves.

Jag känner mig helt slut.
Vilket jag verkar göra alltför ofta nuförtiden.

En vild chansning är att det beror på jobbet.
Jag var ju van vid att sova till 10 var och varannan dag,
slut på den skiten so to speak. Imorse var jag på jobbet 7.
Men jag ska inte klaga, absolut inte. Jag säger bara att jag är ovan.
Dessutom så hårdtränar jag och Natalie på gymmet nu för tiden.
Aldrig kunde jag ana att jag skulle tycka det var så kul, kanske är
det för att jag har världens bästa sällskap med mig och vi peppar varandra.

Jag har gått klart i skolan för veckan, imorgon blir det några timmars jobb
innan jag sätter mig på tåget till Sundsvall.
Det ska bli så skönt, jag känner mig som en annan människa när jag är där.
Avslappnad och glad. För det mesta iallafall. Speciellt med 2 hemmamatcher.

Nu ska jag ta en snus och mysa ner mig under täcket för att titta på true blood.




Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja det är väldigt roligt, men de är för att vi gör de så bra tillsammans;)

2009-10-07 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0