A life you don't live is still lost.

Hemma i Östersund.

Idag har jag gått på birsta med
dadie, farmor, mathilda och kajsa.
Jag ångrar det, faktiskt.
Farmor ska gå på alla möjliga konstiga affärer som
man aldrig skulle satt en fot i om inte hon var med.
Pappa måste gå och titta och pilla på samtliga saker
i de märkliga affärerna vilket tar ett tag.
Mathilda tjatar värre än en treåring om att vi ska köpa
diverse saker, som vi egentligen inte behöver.
Kajsa var lugn, för ovanlighetens skull.
Hon var mitt sällskap för dagen om man säger så.

Dags att sova och ladda upp inför en ny vecka som
startas med jobb på förmiddagen och skola på eftermiddagen.
Det känns lite som att jag kör slut på mig själv,
men det vet vi inte förrän jag har gått in i väggen.

Puzs.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag vill också ha ett jobb och gå in i väggen, pengarna skulle typ va mödan värt ;)

2009-10-11 @ 23:33:20
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0