A good excuse to be a bad influence on you.

Jag är nyligen hemkommen från Nina.
Vi har haft en kväll i mystecken och tittat på Kung Fu Panda.
Söt film, hur kan jag ha missat den egentligen?
När jag klagade på att jag inte ville hem till mitt osäkra hus
försökte min trogna vän att trösta mig. Ungefär såhär blev det:

N:
Men spöken är ju inte farliga.. Det kanske t.o.m är en hustomte!
C:
(Tittar upp på henne med en misstrogen blick)
N:
... Jamen, dom är ju ganska söta!

Tack för hjälpen liksom, jag tänker på dom där fula tomtarna i Pettsson&Findus.
Vem vill ha dom i ett hörn på rummet?
Men annars så hade jag rätt, jag är på så mycket bättre humör nu när jag fått
energi (och chokladpudding) av min fina Nina. Back to normal så att säga.

Annars är min fråga, varför finns det så mycket speglar i ett gym?
Är det någon som njuter av att se sig själv röda, svettiga och utmattade?
Jag gör det då inte.

Kommentarer
Postat av: Therese

Gah, jag har ju fan funderat på den där spegelfrågan hur ofta som helst. Jag och Maria diskuterade alltid det back in the days när vi gymmade. Speglarna används flitigt av killar som står och pumpar vikter. Oerhört imponerade av sig själva.

2009-10-18 @ 14:48:49
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: camillash

hahahaha nina asså ^^ Vilken kvinna!

2009-10-21 @ 21:05:09
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0