You're out there caring somewhere.

Blev hemma idag med, min energi är lika med noll just nu.
Det konstiga är att jag inte är sjuk, bara jävligt slut.
Men eftersom jag inte hade någon permanentmodell tills idag
så gjorde det inte så mycket att jag aldrig dök upp.

Istället har jag varit hemma och vilat, och organiserat lite.
Någon nytta ska man väl göra, passar bäst just nu.

Jag ligger just nu och lyssnar på Södertälje - Timrå via webbradion,
Timrå leder, det känns bra. Jeetebra, vinner dom idag går dom upp
i tabellen, det skulle vara efterlängtat like hell.


Kommentarer
Postat av: matilda

haha ja, och en av modellerna jag hade med fick först ingen frisör men till sist så gjorde weiborn hennes hår. jag fick lite panik då jag insåg att varken du eller natalie skulle komma :p

2009-11-17 @ 21:43:26
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0