You'll be in my heart, no matter what they say.

Kan det vara någon som är lika trött som mig just nu?
Kanske, men inte så många kan jag lova er.

Tråkig dag i skolan, ingen håller koll.
Det är såna här dagar som får mig att tvivla på att fortsätta
strävan mot att bli en färdigutbildad frisör.
Rätt tråkigt, men JB har blivit sämre och sämre.
Det går inte att förneka, det är den brutala sanningen.
Jag tänker aldrig rekommendera skolan till någon,
jag tänker inte ljuga och säga att det är en bra skola.

Visst finns det saker som jag tycker är positiva,
men numera väger det negativa över och det är inte långt
ifrån att jag ångrar mitt val att byta linje och skola.

Vi ska iväg och gymma strax, få ut lite frustration. Gött.



Kommentarer
Postat av: Carro

håller med :P

2009-11-25 @ 21:05:50
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0