Why does everything come to an end.

Helgen lider mot sitt slut och trots att jag har tagit
det superjätteduper lugnt så är jag trött.
Jag orkar verkligen inte packa inför sthlm imorgon så
jag tar det när jag vaknar imåra. Lika bra det.
En liten del av mig önskar att vi hade tagit flyget ner istället,
just för att jag vet hur rastlös jag kommer bli på de 5-6 timmarna
vi kommer spendera på tåget. Men jag ska hålla mig i skinnet,
så att Natalie slipper skämmas alltför mycket.
Nej nu jävlar, jag peppar inför att ha den roligaste veckan i november.
Nästa gång vi hörs är jag mest troligt i huvudstaden, hörs då!


Kommentarer
Postat av: Natalie

De är bra att du inte vill skämma ut mig=P

2009-11-08 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0