When I leave, I aint coming back no more.

Fin helg spenderas med mitt hjärta.
Igår laddade vi upp med alltför mycket gott och pimplade vin framför idol.
Nej, missta oss inte för ett medelålders par tack. Det handlade bara om att
vinet skulle ta slut.
Eftersom vädret har varit åt helvete så har vi legat inne hela dagen med
undantag för en sväng ner till lillänge för att handla mat på thai take away.
Mycket gott minsann, trots att dom hade slut på tre små rätter.
Damgiano står och slavar i köket och bakar kladdkaka, jag är glad så länge
jag slipper göra något. Dock så blir jag tvingad till fotboll ikväll men det får
jag väl tåla då.

PUZS.

Kommentarer
Postat av: matilda

eyy apropå vin, när ska jag få mitt? :)

2009-11-08 @ 15:52:34
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0