This is for ones who stood their ground.

Slappare Lördag.
Skjutsade in Nina till tåget vid 1 och sedan dess har jag försökt läsa
alla olästa blogginlägg som jag har missat. Fortfarande inte klar.
Nu laddas det upp för middag och sedan hockey. Timrå - Färjestad.
Har hört att Färjestad fått en släng av svinis i laget,
det skrattar jag gott åt och hoppas att det sprider sig till samtliga.
En myshelg är precis vad jag har väntat på, det har varit en riktigt
konstig vecka med mycket ovanligt som har hänt.
Alla är hemma i familjen, det är inte ofta nu för tiden.
Frida och Kajsa är sjuk och jag har fått hosta. Vet dock inte om jag
ska skylla på Damgiano eller systrarna. Kanske på alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0