Make your mistakes on your own time.

Hade jag ont i kroppen igår är det inget mot för vad jag har idag.
Jag skulle vilja se mig själv imorse då jag skulle kliva upp ur sängen,
kliva upp är väl kanske fel sak att säga, snarare rullade ur sängen. 
Men det har gått bra, jag gör ju inte så många hastiga rörelser på jobbet
så dagen har flytit på som vanligt. Imorgon är det helg och jag ser framemot
att få sova lääänge. Minst 1 har jag satt som gräns. Det är jag minsann värd.

Ikväll har jag problem, när det väl är något att titta på på TV så ska allt vara
samtidigt. Hockey, EMA och inlåst. Allt vill jag se men vad ska jag välja?
Det var egentligen ingen fråga, skulle vilja se det hela som ett ganska givet val
men som sagt. Det STÖÖÖÖR mig.

Jag tror nog att jag måste börja plocka ur diskmaskinen, annars blir det
hus i helvete när mamma kommer hem. Tro mig, inget att leka med.


Kommentarer
Postat av: matilda

kommer du inte på skolan imorgon? :p

2009-11-05 @ 19:23:29
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: haha good, jag trodde att du menade att du tar helg redan nu och sover till ett imorgon :p

2009-11-05 @ 22:52:39
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0