I was a dreamer before you went and let me down.

And I stare at the phone, you still hasn’t called
And then I feel so low, I can’t feel nothing at all
And I flashback to when you said forever and always

You’re the only thing I know like the back of my hand.

Jag har inte mycket att säga, jag känner mig bara tom.
Likgiltig med ett hjärta som bultar så hårt att jag inte kan sova.
Konstigt nog så är jag inte förstörd, för jag tror fortfarande att
det här är värt att lösas. Kanske är jag naiv?
Kanske älskar jag dig helt enkelt för mycket?

Kommentarer
Postat av: ninoo

hjärtat, jag vet att det kommer ordna sig! <3

2009-11-10 @ 11:50:06
Postat av: matilda

<3

2009-11-10 @ 15:12:17
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0