I need you like a heart needs a beat.

Den här helgen känns inte helt okej, vad det beror på kan ni ju fundera över.
Det har iallafall snöat idag, och alla adventssaker börjar komma fram,
kanske det mysigaste jag vet då julen är det bästa som finns.
Nu fattas bara julskinkan så är jag fullt nöjd.

Har inte direkt gjort någon slags nytta idag men är snart påväg till matilda för
att göra henne sällskap och fixa till löshåret lite, måste ju hitta på något iallafall.

Jag har fortfarande ingen praktikplats men det gör inte mig mycket,
hellre vara utan än att vara på en salong som lärarna först varit fullt emot att vi ska vara på.
Jag tror minsann att dom försöker lura mig, men det ska inte få ske.


Kommentarer
Postat av: camillash

Julen är det bästa jag vet med. Här fattas bara snön... <3

2009-11-28 @ 17:55:44
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0