I love the prowess in the things that you do.

Vad vet du om din pojkvän?

Namn:
Patrik Damgiano Andersson
Ögonfärg: Bruna, men jag skriver lite gröna också för att han inte ska klaga.
Födelsedag: 27 Maj.
Klädstil: Cleant.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Favoritmat: Eehee, potatisbullar, pyttipanna?
Har han/hon klippt sig någon gång? Jaa, långhåriga killar är inget för mig.  
Har han/hon piercat sig? Jaa, men har inte kvar någon.
Dricker han/hon? Javisst.
Röker han/hon? From times to times.

Vad heter gatan han/hon bor på? Jag tror inte han bor på någon gata,

finns gator på landet?
Vad har han/hon för mobil? Nokia blablabla.
Vad vill han/hon bli när han blir stor? Större.
Har han/hon någon/några systrar? 3 stycken.
Har han/hon någon/några bröder? 1 liten.
Vad tror du att han/hon skulle göra om han/hon vann 1 miljon? Inte skulle han dela med sig till mig i alla fall! Om han inte satsar på en lägenhet, då får han så lov.
Har han/hon bråkat med nån någon gång? Ja, jag tror att han är för uppkäftig för sitt eget bästa.
Vad brukar han/hon göra på helgerna? Jaga, hela tiden!
Vad har han/hon för musiksmak? Allt möjligt.
Hur träffades ni? Vi träffades på stan en varm kväll i maj 08.
Vad påminner dig om honom/henne? Allt möjligt numera.
Vad var det första han/hon sa till dig? Han ljög om sin ålder..   
Vad var det första du sa till honom/henne? Inte en aning.  
Vad brukar ni oftast skicka sms om? Inget relevant.

Är han/hon beroende av något? Nikotin.
Vad kallar du honom/henne? Damgiano, Damme, gubben.

Vad brukar han kalla dig? Cizsi och gris.

Idrottar han/hon? Inte just nu.   
Vad har ni gemensamt? Det har vi länge funderat på.
Om du skulle ge honom/henne en blomma när han/hon fyller år, vilken skulle det vara? Han skulle KMS:a mig om han fick en blomma.
Om du skulle beskriva honom/henne med 1 ord, vad skulle det vara? Underbar.
Gillar du honom/honom? Jag älskar honom nästan jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0