I gave you this one chance to build up some love and trust.

Idag har tendenz varit hos oss på salongen och haft något av en kurs.
Det var lärorikt men fan så jävla uttröttande, jag skulle egentligen vilja
lägga mig och sova nu men anser att jag har för mycket att göra..
(titta facebook och läsa bloggar).
Jag är på dåligt humör, endast för att det var kolsvart när vi slutade idag,
det kan knappt bli värre. Är det något jag hatar så är det mörker på dagen.

Jag kan knappt vänta tills nästa tisdag då vi far iväg mot sthlm, jag har
nog aldrig velat komma ifrån Östersund så mycket som jag gör nu.
Bara spendera tid med Natalie och inte behöva träffa någon annan,
hehe vi ska åka på en loveweekend fast på veckan. Lovar!
Så fort vi kommer hem så ska jag bryta mot reglerna och åka på en
annan loveweekend över helgen, med en annan älskare. Det kommer
bli lite vildare då vi planerat in krogbesök för att göra nakenchock,
kanske även sex inför publik? Vi funderar fortfarande över den frågan.
Jag är en stolt otrogen människa ska ni veta, en människa är aldrig nog
för mig. Alla behöver ju lite variation i livet.
Kan behöva någon att spendera tråkiga vardagskvällar med också, så
känner just du dig sugen är det bara att signa upp så får vi se om du duger.

Nja, dags att återgå till mina sysslor. Jag kanske hör av mig imorgon. Om ni har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0