I don't want to lose you after all we've been through.

Ännu en helg är slut, jag finner det mycket konstigt att det går så fort.
Kan det inte finnas något sätt att sakta ner tiden lite på helgerna?
Just denna helg har varit rätt så lugn, vi åt tacos i fredags som jag
hade längtat snuskigt mycket efter. Tvingade Damgiano att
titta på idol med mig också, trots att han bara vill prata under tiden.

I lördags gick vi till felix, en massa prat om saker jag egentligen inte
vill lägga så mycket energi på, men det är svårt att låta bli när det är
det enda samtalsämnet. Skulle bara fattas att jag dras in i det där också.
För att ni inte ska tro det värsta så handlar det hela om hur världen
egentligen funkar och vad man ska tro på och inte, inget annat.

Söndagen har gått på som vanligt. Med det menar jag att ingen nytta
har gjorts och kommer förmodligen inte bli gjort heller.
Lika bra det, jävla söndagar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0