Have you ever been touched so gently you had to cry.

Åh vilken match, jag ångrar inte en sekund att jag var där,
även fast jag funderade på att stanna hemma.
Åkerlund har höjts ett snäpp i mina ögon - ikväll var han en gud.
Lander är också en gud, vem skulle tacka nej till han?
Det blev alltså en efterlängtad seger, det var längesedan jag var så glad.
Jag mår allt sämre tyvärr, kroppen har börjat värka och hostan vill inte
ge med sig. Jag hoppas det går över med en lång sovmorgon, att vara
sjuk är ingenting jag har tid med. Då tänker jag mest på jobbet.
Skolan är jag bara less på, för att inte tala om praktikperioden som börjar
närma sig med stormsteg. Jag har ingen plats att vara på, men inte fan
lipar jag över det. Jag har gjort det jag har kunnat så jag anser att skolan
borde börja ta mer ansvar, annars jobbar jag alla veckorna.
Inte mig emot alls.

Nej, nu signar jag förfan ut. Tröttheten börjar närma sig det tredje steget.
Övertröttheten. Det vill jag inte råka ut för - Godnatt allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0