Chances are only what we make them.

Kassssss uppdatering, I know.
Jag har haft för mycket att göra,
kom hem vid 01 natten mot torsdag och då var det bara att
jobba hela dagen. Spenderade tid med Damgiano på kvällen
och vips så var det fredag. Det har mest blivit jobb idag med,
innan jag och Ninoata satte oss på tåget till Sundsvall.
Vi är nyligen hemkomna från takidas spelning, det har blivit många
konserter denna vecka, eller jaa. Fler än vanligt - hehe.

Takida var okej, långt ifrån den bästa spelningen jag varit på men
det kan ha mycket att göra med publiken. Större delen var i åldrarna
13-15 år och resten var väl 30+. Ungefär iallafall.
Odrägliga fjortisar och alkoliserade puckon, jag har aldrig känt mig så
gammal som jag gjorde idag. Konstigt nog.

Nu har vi lagt oss tillrätta inne på Kajsas rum, trötta som få.
Egentligen skulle vi gått på takidas efterfest på stadshuset där SMK spelade
men det fanns ingen ork. Någon gång ska man väl ta det lugnt.

Läggdags, puwws.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0