Cause I adore you.

Det är dags för fredagsmyyyyys!

Iallafall snart, jag kom till skolan idag för no reason.
Läraren var ju hemma, like usual. Jag tror hon undviker oss.
Så nu sitter jag här och tittar facebook, läser bloggar osv.
Gör allt för att inte jobba, jag har dock försökt, men det resulterade
i att jag fick huvudvärk, krypvärk och en omogenhet som inte ska nämnas.

Mami åker hemifrån ikväll så jag tackar gud för att Damgiano stannar hos mig.
Annars tror jag att jag skulle gått till Nina och spenderat natten där.
Inte en natt själv i mitt hus längre. NÄVER.

Jag undrar om jag ska packa ihop och lämna byggnaden eller om jag ska
försöka jobba, inte så svårt val kom jag på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0