But there is something you won't get back.

Jag kom helt plötsligt på en sak.
Min packning som inte har blivit till ännu,
kan resultera i att jag glömmer något alltför viktigt.
Tandborste, underkläder, smink?
Jag har ett fint minne sedan sist jag satt på tåget mot
Stockholm med mina vänner.  Mitt under färden blev
jag som vanligt rätt göralös så jag började plocka i jackfickorna
för att se om jag hittade något roligt fynd. Istället för ett fynd
så kommer jag till min förskräckelse på att jag minsann har
glömt mitt kort hemma. Mitt kort med alla pengar på.
What to do liksom? Jag åt inte på 3 dagar, fick sova på kajen utanför
vandrarhemmet och stå utanför grindarna när mitt sällskap var
på Gröna Lund. Tur att jag hade tåget betalt i förväg!

Kommentarer
Postat av: matilda

det var en rolig upplevelse, tur att maria var rik den gången ;)

2009-11-09 @ 00:02:36
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0