And some secrets weren't meant to be told.

Med knappt någon sömn alls inatt är min energi inte direkt förbättrad.
Jag hade en fight med mig själv imorse,
det handlade om ifall jag skulle kliva upp eller inte.
- Jag har nästan inte sovit något inatt, ingen dör om jag stannar hemma..
- Nej, men kliver jag upp nu kommer jag bli pigg inom några minuter!
- Knappast, med så lite sömn kommer jag bara vara på dåligt humör.
- Cizsi! Tänk, tjäna pengar? Like that?
Och vips så var jag uppe ur sängen.

Jobbade halvdag innan jag lunchade med Natalie och Vorne,
rullade permanent nästan hela eftermiddagens lektion.
Men tappade lusten då det började gå åt helvete, like usual.

Humöret höjdes dock efter en rundtur på stan med N,
tog äntligen tag i saken och köpte en BH,
handla underkläder är inte min grej.
Det är jobbigt att prova med alla kläder som ska av
och tro på fan att man alltid hittar något jävla fel på saken.
Kompenserade upp med en långpromenad i regnet,
Natalie tyckte att det var en bra idé, hon kanske hade rätt.
Någon slags träning måste det ju bli.

Söt tröja, jag kunde inte låta bli att skratta rått.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0