You are a part of me, always.

Grattis till alla fyra jag känner som fyller år idag!
Pappa - Mathilda - Adam - Mats

Idag har det varit finväder här i Sundsvall, 10+ och sol!!!
Det är sånt jag trivs med, våren är en underbar årstid måste jag säga.

Mobilen blev hemma idag, av misstag såklart. Det gör mig handikappad som få, mer än vad jag någonsin kan tänka mig. Mer än vad jag någonsin vill tycka är normalt. Det bidrog till att jag varit nervös 8/10 av dagen.
Det var även mobilens fel att jag promenerade till pappas jobb efter jobbet , en sträcka på 4 kilometer som skulle avklaras på en halvtimme, jag lyckades inte trots att jag halvsprang i hela vägen som består av uppförsbackar.
Nej, jag kom fram efter 40 minuter, men som tur var hade inte dadie åkt (tack gode gud).
Min rygg var dock blöt som aldrig förr, dels på grund utav tempot, men mest på grund utav den jäävulskt varma jackan.

Dags för vårjacka nu?

Kommentarer
Postat av: emilia

ja, jag säger då de ^^ gå till thomas jobb, de är inte nått man gör frivilligt alla dagar...

2009-04-01 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0