Those moments should last forever.

Efter att jag påmint mig själv om att möjligheten till prov finns imorgon så fick jag tvinga mig själv att stanna hemma från dansen och råplugga istället. Det var längesedan jag utförde något sådant sist, plugga är inte min grej.
Hade tänkt ta en extremtidig kväll men eftersom det trots allt blev förlängning i matchen Timrå - HV så var jag ju tvungen att iallafall vara vaken tills jag fick något resultat.
Och vips stod det en siffra framför mig. 5-4, matchen var avgjord, timrå vann, jag somnar gott.

Upp rekordtidigt på grund utav en tidig körlektion, jag har skällt på mig själv och övertalat mig om att körkortet ska gå före allt inom den närmsta tiden, jag ska ha den där plastiga brickan i min hand innan sommaren, var så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0