The broken locks were a warning, but you got inside my head.

Dagen har varit den bästa på länge. Väldigt länge.

Startade med körlektion 07.30, där jag tyvärr fick nyheten om att det varken finns tider på teoriprov eller uppkörning förrän nästa månad, vilket innebär att jag kommer vara tvungen att gå den nya riskettan för 1000:- som de inför 1/4. Nåväl, ingen idé att stressa alltså.

Förmiddagen spenderades i Salongen där vi fönstylade vår kvinna och stylade vår karl. Inspirerande och roligt.
Lunch åts på kebabbaren, godare än på länge.

På eftermiddagen hade vi studiebesök på Disp, vilket är ett hårvårdsmärke som kommer ifrån Östersund. Efter idag är jag övertygad om att det är det här märket jag vill arbeta med i framtiden.
Fick även besöka deras lager och alla fick goodiebags med sig hem, kunde inte slutat bättre.

Sedan styrde vi våra arma fötter mot Gymmet och körde slut på krafterna. Big mistake, de hade vi behövt senare så vi faktiskt besökte Boda Borg.
Jag älskar allt med boda borg. jag blir ett barn igen.


Kommentarer
Postat av: maria

har du tur så kanske det dyker upp en tid för teoriprov som någon avbokar eller så;9

2009-03-13 @ 10:54:18
Postat av: Tina

hahah älskar bilden

2009-03-13 @ 13:03:06
Postat av: matilda

HAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHAHA

2009-03-13 @ 14:53:16
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0