That's not meant to be.

Tidig morgon som började redan 06.15.
Trots detta på en lovdag så känner jag mig inte så överdrivet trött, men jag kan inte säga att inte sängen frestar heller.
Dagen startades med bilkörning och sedan var det till att städa.

Föreställ er en arbetsplats där det jobbar 4 män i övre medelåldern, firman inriktar sig på lastbilsdelar vilket lockar många lastbilsförare in i butiken. På lagret mekas det och i övrigt sker mest kaffedrickande.
Toaletterna är välanvända till allt möjligt, eftersom det endast existerar karlar så finns det ingen tanke om att städa lite ibland eller kanske lyfta på toaringen. Kylen är fylld med mestadels smakförstärkare såsom ketchup, senap, soya och lite vitlök och beasås, men även med lite mat, yoghurt som gått ut för 2 månader sedan och matlådor som glömts kvar.
Där har ni mitt mission för dagen, efter mycket slit och endel kväljningar var jag klar och gjorde mig välförtjänt av 500 kronor.

Som sedan försvann efter min runda på stan och även efter bion ikväll.
Utvärdering kommer imorgon, godnatt fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0