Still thinking about those happy days.

Ännu en helg är över, till min stora besvikelse.
Aldrig i hela mitt liv har jag varit så skolless som jag är nu, och jag har ingen aning om vad det beror på.

Jag skulle kunna ge vadsomhelst för att sommarlovet skulle infinna sig, eller varför inte studenten?
Men nej, jag är inte pepp på att jobba heller, det enda jag vill är att komma bort härifrån. Bort från skolan, bort från sverige och bort från alla måsten.

Nu är det en vecka kvar innan praktiken. En vecka som bör gå lätt att härda sig igenom, men sen då?
När praktiken är slut är det dags för skola igen, en tom skola, för då kommer inte damgiano vara kvar och förgylla mina dagar såsom han har gjort större delen av det här året. Han kommer inte ens befinna sig i Östersund. Det är crap, jag kan inte ens föreställa mig hur det kommer att vara..
Usch och fy och fan.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag längtar verkligen inte till skolan efter praktiken, hur ska vi klara oss utan lillbubben?

2009-03-23 @ 09:07:19
URL: http://matvild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0