Love me or hate me, that is the question.

Mina ögon protesterar genom att svida och klia, de bör inte vara öppna alls idag.

Tidig morgon som startades med 2,5 timme på tåget, sedan styrde jag stegen direkt mot skolan vilket föklarar varför jag ser ut som en hemlös alkoholist idag. Det är iallafall bra att jag har ursäkter.
En seg, dryg och oviktig skoldag är snart slut, det jag frågar mig själv är varför jag brydde mig om att gå då jag likagärna kunde stannat hemma.
Utvecklingssamtalet gjorde ingen nytta som vanligt, samma onödiga frågor, om jag trivs, om jag bråkar, om jag super, om jag har det bra hemma. Why bother?

Körskolan blir iallafall nästa stopp, där jag inte kommer göra någon framgång pga min trötthet och omotivation.
Sedan är det dans, som jag längtar till ungefär lika mycket som jag längtar till nästa vinter. Inte alls vill säga.

Jag älskar min attityd till världen och önskar att jag kunde hitta en karl som försörjer mig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åk då förfan ;)

2009-03-24 @ 13:36:05
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0