It's colder now, and you're not home.

Körskola - Teori - Körlektion - Teori - Övningskörning- Teori

Vid 12 satte jag mig på körskolan för att kämpa vidare med denna eviga teori.
Efter tre timmar var jag helt plötsligt klar. Klar med alla faser, klar med repetition, klar med sluttest.
Jag har inte smält det, efter ett halvår framför de omoderna datorerna så är jag klaaaaaaar.

Den enorma lättnaden blandas med nervositet.
För nu är det äntligen dags för lite allvar, dags att boka teoriprov och uppkörning.. SOME SCARY SHIT.

Men först denna risketta, lika bra det kanske.

Det var det enda jag hade att berätta om ikväll, jag är inte så rolig alls.

Have a sweet dream about me. GNIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0