I'm not different from you.

Jag sitter och gäspar i klassrummet i väntan på att min grupp ska få hålla tal.
Med bara 11 elever närvarande så kan jag tänka mig att det hela inte ska ta en så lång tid. Jag förstår dock inte varför vi helt plötsligt är så få,  kanske det har något att göra med just detta talet!?

Stämningen på oss här är på topp, matilda pratar om sin kissblåsa, natalie spelar bubbleshooter och jag försöker ge natalies dator kortslutning med hjälp av ett hårstrå, det var inte så lätt.

Men ikväll bilr det great :)

Kommentarer
Postat av: Axl

ni värkar ha tråkigare än vad vi har här uppe i alvida!

2009-03-27 @ 14:24:30
Postat av: Therese

WOH. Jag längtar till ikväll.

2009-03-27 @ 14:49:07
URL: http://tereezu.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha ja du är ju knäpp=P

2009-03-28 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0