I can't go and you can't stay.

Imorgon är det dags för Nationella prov i Svenska B. Vilket resulterat i att jag har haft en tyngd på mina axlar ett tag nu. Vi ska nämligen skriva ett tal, som vi ska hålla i 5 minuter.
Prata, fine. Men att skriva ett helt jävla manus om det hela är mer än vad jag klarar av. Trots det har jag snart knopat ihop det mesta, kanske inte det bästa jag har gjort i mitt liv med det är iallafall något.

Imorgon är det också dags för "riskettan", riskutbildningen man numera måste ta innan uppkörning. 3 timmars föreläsning, love it? Nej, inte det.

Men IMORGONKVÄLL gäller det, jag bryr mig inte om vart vi hamnar, så länge vi har varandra. (Och flaskan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0