Goodbye is not forever.

Okej, då är jag hemma i Sundsvall igen.
Känner mig både för och emot på något annorlunda sätt.
Skönt att komma bort från Östersund, mindre skönt att resa flera mil ifrån alla mina små kååmpizar.

Men imorgon gäller det, första praktikdagen.
Jag försöker så gott jag kan med att ha en positiv attityd till det hela, bara som en bra utgångspunkt sådär, men det går inget vidare tyvärr. Tack vare alla sugiga praktikplatser jag har haft under åren.
Vi får väl helt enkelt se, ni får vänta med spänning tills morgondagens inlägg då jag faktiskt har rätt att döma.

Nåväl, jag har nu gjort en matlåda innehållande makaroner och körv, packat upp diverse saker och känner mig redy for fight.

Wish me luck!
With lööve / C

Kommentarer
Postat av: therese

Det kommer nog gå bra det där. Om inte annat har du ju makaroner och korv att äta. Och bara det är ju fantastiskt i sig.

2009-03-29 @ 23:39:47
URL: http://tereezu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0